Shop Mobile More Submit  Join Login

Commissions are OPEN!!

Journal Entry: Sat Jul 1, 2017, 5:07 AM
HELLO GUY'S
_______________

I will do commissions now. I love to do Manga and Artwork! You can ask to use a character of mine for your
request. But using a character cost € 1,50,- extra! (Sorry)
Do you like any of my works or i most do a Manga? Feal free to ask. ^_-
You can contact me on the following e-mail address:
If you'r interested or have a questions

herror1400@icloud.com

Or:

Leave a Note!

Prices and more information i will send it to you in a e-mail!!!

(sorry for my english!)


  • Listening to: Helloween. ZZ Top. Dave Navarro
  • Reading: Fantasy romans
  • Watching: Ink Master
  • Playing: PS3 Slimline, Darksiders2, PS4 Assassins creed IV
  • Eating: PASTA
  • Drinking: Hot Chocolate

Hello there

Journal Entry: Tue Jun 13, 2017, 6:22 AM
Hello all,

The last day's i'am not in the mood for drawing. But here on DA are so many good artist to watch! I love to watch to good stuff here on DA, and maybe i will find my mood to draw. The last day's i'am very bussy whit writing on my story. Sorry guy's the story is in dutch and i can not make a english version about it. If you can read my english is very bad. I never had some english lessons on shool! 

If i have no inspirations to draw i like to work on my stories. One story will be go to the puplicer if it is good enough. I have some nice friends they help whit the story. And soon it's totally finished!!! O...Noo i can't stop writing.......i liked the story to much.     "Just Kidding"

So ya bussy bussy......but do you have some ideas for me to draw?
What are you guy's thinking about Manga and YAOI?

Let me know!


^_-

  • Listening to: Helloween. ZZ Top. Dave Navarro
  • Reading: Fantasy romans
  • Watching: Ink Master
  • Playing: PS3 Slimline, Darksiders2, PS4 Assassins creed IV
  • Eating: PASTA
  • Drinking: Hot Chocolate
Hello there

Yeah i have new inspirations! And i gonna do more cartoon style drawings,
i love to do realistic but also i like my own style of working.
And i will start some new project about my life, more undertaking and working on social media!
THIS YEAR GONNA BE GREAT FOR ME! YEAH!!

Greets ^0^
  • Listening to: Helloween. ZZ Top. Dave Navarro
  • Reading: Fantasy romans
  • Watching: Ink Master
  • Playing: PS3 Slimline, Darksiders2, PS4 Assassins creed IV
  • Eating: PASTA
  • Drinking: Hot Chocolate
It's a long time ago i post a new JOURNAL for you guy's, sorry for that.
But i had some many things to do! To Many....i lost my inspiration to created some new great thinks!
Still i struggle whit that sometimes! Good music will help! And i look forward to the New Assassins Creed Unity!
Yeah Games are great to for inspirations! And take some rest to order my-self to what to do or not to do!

The good news is i work on some new and old thinks,
i working on my own Comic, and i work on some old favorite characters ^______-
And i started whit playing GUITAR! 

Allot new fun to do!!!!

See ya soon for a new Journal or new Art Guy's!
  • Listening to: Helloween. ZZ Top. Dave Navarro
  • Reading: Fantasy romans
  • Watching: Ink Master
  • Playing: PS3 Slimline, Darksiders2, PS4 Assassins creed IV
  • Eating: PASTA
  • Drinking: Hot Chocolate
Hello There

This year is an Awesome good Year! I'am busy. busy and busy.
So i have some nice Expos on the run! And i wanna share the dates of the Expos and the locations.

I'ts in the Netherlands in Groningen.

Here the right places


9 May      --------> Hotel Bourtange
22 and 23 June --> Sellingen, De beetse (De Kruppelhoeve)
3 and 4 August --> AteliersRoute de Beetse en Ter Borg
  • Listening to: Nightwish
  • Reading: The Da Vinci Code
  • Watching: Game of Thrones
  • Playing: PS3 Slimline, Darksiders2
  • Drinking: Cofee MMM
Ow no my dear computer crashed!! And he is 4 years old now, grrr not fair!! BUT i had still my old
notebook of 8 years old, so i worked this week on my old machine. But yesterday i looked on the internet for a new system and i found a secondhand Macbook!! From now on i work on a Mac, no more windows for me.

Mac i totally new for me and i have some commissions to finishing, sorry for the long time guys!!
Soon when i have reinstalled erything i will upload the commissions for you guys!! Just give me some time to fix the problem.

Commisions are not open anymore!!

Sorry for the problems whit my computer, and i take no more commissions at this time because
i'am very busy.

Next commission round will start round september!
  • Listening to: Basshunter
  • Reading: Fantasy Art
  • Watching: Tru Blood
  • Playing: PS3 Slimline, Brotherhood
  • Drinking: Cofee MMM
Ow no my dear computer crashed!! And he is 4 years old now, grrr not fair!! BUT i had still my old
notebook of 8 years old, so i worked this week on my old machine. But yesterday i looked on the internet for a new system and i found a secondhand Macbook!! From now on i work on a Mac, no more windows for me.

Mac i totally new for me and i have some commissions to finishing, sorry for the long time guys!!
Soon when i have reinstalled erything i will upload the commissions for you guys!! Just give me some time to fix the problem.

Commisions are not open anymore!!

Sorry for the problems whit my computer, and i take no more commissions at this time because
i'am very busy.

Next commission round will start round september!
  • Listening to: Basshunter
  • Reading: Fantasy Art
  • Watching: Tru Blood
  • Playing: PS3 Slimline, Brotherhood
  • Drinking: Cofee MMM
Hello All!!

The first 10 commisions are for FREE!!! You can ask me anyting to do! And i like if you discripe your commision very rightly. photo, discriptions and anyting to make the workprogress easyer!

I work in the following materials`
Markers, Copics and Tria´s         ~ A4 format full colour
Pencils coloured en watercol.      ~ A5 format full colour
Pastels                                      ~ A5 and A4 full colour
Acrylics                                     ~ 20 x 30 cm and 30 x 40 cm full colour

Commisiond for bigger work are NOT free.

You can also choise a stule which you whant`

Manga, cartoon style
Traditional realistic style
Classic art style

I have a First commision to do in a Classic style, so that makes 9 commisions left for Free!!!

Feel free to ask!!!

Min 2 commisions in a mound!
Max 3 commisions in a mound!
  • Listening to: Basshunter
  • Reading: Fantasy Art
  • Watching: Tru Blood
  • Playing: PS3 Slimline, Brotherhood
  • Drinking: Cofee MMM
Hey all

Today i played the new Assassins game!!! It's realy a great game! greater then the other version Assassins Creed Brotherhood!!! Damm...i can not stop playing it!! Amezing graphics and a the story is much better. Yeah good job UBISOFT!
I had sooo much bad trouble whit The Brotherhood, LOL this new game makes all thinks right!!!!

Yeah i love Assassins creed Revelations!!!
  • Listening to: Basshunter
  • Reading: Fantasy Art
  • Watching: Tru Blood
  • Playing: PS3 Slimline, Brotherhood
  • Drinking: Cofee MMM

Rockstar games

Journal Entry: Mon Aug 22, 2011, 7:31 AM
Hey hello there

I have a new game of Rockstar! L.A. Niore, amezing game!!!
I played 4 hours non stop! Dammm... look at the graphics, theye are soooooo goood.
Yeah i love it!
Like my other games of Rockstar like Red Dead Redemption also a great game!!!

  • Listening to: Basshunter
  • Reading: Fantasy Art
  • Watching: Tru Blood
  • Playing: PS3 Slimline, Brotherhood
  • Drinking: Cofee MMM

RED AND BLACK

Journal Entry: Mon Jun 20, 2011, 5:14 AM
Who loves the colours red and black?
I do, so my project at this time is gothic.
I'am a gothic girl. if you dont know this.
I'am still verry bussy whit my other projects, i wrothe in a diffrent Journal.
The most projects are done but still i have some things to do.

Grrr i work on a tattoo design of a Koi fish fpr my brother, i can finished some how, Grrr.
I have some problems whit how to do and adding a nice Water space around the fish.
If you have some nice tips lett me know.

see yea!

  • Listening to: Basshunter
  • Reading: Fantasy Art
  • Watching: Tru Blood
  • Playing: PS3 Slimline, Brotherhood
  • Drinking: Cofee MMM

GREAT NEWS!!!

Journal Entry: Sun May 15, 2011, 12:25 PM
I don't know how to tell you guys how happy i'am to here this today!!!

Today i'am asked to do a interview on the DUTCH television (RTV Noord), it's going about my Paintings!!! I will be interviewed on my day when i Open my FIRST EXPO!!! Yes you read it i gonna do a EXPO of 10 Horse Paintings in my village!!! Is't amezing?!

I'am sooooo dammm glad and Happy!!! Yeah !!!

For the Dutch People and my friends here some info about where the you can find the EXPO:

I life in a wonderfull nature place of Westerwolde, it's toeristick place for nature fans who loves to walk, cicle, enc. It's also very rich for artist and famous Painters! There are allot of
enthertainment in and around of this nature place, Like the Battle of Bourtange and Medival festivals.

I life in a little village called Sellingen, in Sellingen we have the Artist Festival and this is whans in the Year! Also there are Gallerys and a Artists tour.

And the Gallery where i gonna Show my works is in the Noordmee te Sellingen. This Gallery is a part of the artist tour to!!! Yeah !!!! More visitors and whatsers!!!
AND RTV NOORD whos gonna interview Me!!! hahahaha LOL!

So yeah on the Right Way guys! I never know this! Just a Expo thats it, BUT THIS amezing!!!

Sorry i'am doing sooo damm happy, but i just wanna tell you this!

  • Listening to: Basshunter
  • Reading: Fantasy Art
  • Watching: Tru Blood
  • Playing: PS3 Slimline, Brotherhood
  • Drinking: Cofee MMM

Art for Sale!!!

Journal Entry: Sun May 8, 2011, 7:00 AM
Hey guys

I made sooo many paintings the last 4 mounds that some Works are for SALE!!
A Few Horse Paints and some Private Works.
There is a list bellow to see which works are and prices.
Also if you are intrested, let me know!!!!
Sending i will do internationally!!!

________________________________________________________________

The list:

Horse big Paint Bleu Andalusian  800.-
Phantom Paint                             300.-
Horse Paint Friesain Horse          400.-
Horse big paint in list                   200.-

_________________________________________________________________

Also i wanna say this

MANY THANKS FOR THE FAVING MY HEART TATTOO!!!!
I like to see that you like it soooo much!!!!!
And Also THANKS FOR THE FAVE OF other works of my!!!!!

It makes my very happy to see that you like the ArtWork and Paints.

  • Listening to: Basshunter
  • Reading: Fantasy Art
  • Watching: Tru Blood
  • Playing: PS3 Slimline, Brotherhood
  • Drinking: Cofee MMM

On the right way!!!

Journal Entry: Thu Apr 21, 2011, 8:24 AM
Hai Guys

You know i'am a bussy person.
Now i have some nice projects to do!
And my Big paints are verry populiar at this moment! For a few days ago i Sold whan
of my paintings!

I will post here my updates where i working on this time!
Also all my works here on DA are for sale!!!
More information  under Updates!

Projects this year:

Feb: Prepare and Painting for Expo's
Mrt: Some tattoo designs to do for friends
Apr: Working on whan of the tattoos
May: Expositions in the planning
May: Going to a Artmaster to see him work
Jun: Planning to design another tattoo
Juli: Standing on a artconvesion whit my Big paints
Sep: Going to follow some Protrait lessons

You see allot of things to do!!!
And don't forgeth my hobbys like Gaming and hugh love for music!!! LOL

0_o sorry for my crappy english guys!

______________________________________________________________

Sale Information

Here on DA are some works for sale!
If your are intrested in some art of paintwork of you of a reqeust? Let me know!!!
Most of my works are for SALE!!!
So feel free to ask!!!
I send you information about the work and Price!

Prices you can ask to send me a note or a e-mail to helenharmes@live.nl
Qestions and other you can also send a note or e-mail!!!!

  • Listening to: Basshunter
  • Reading: Fantasy Art
  • Watching: Tru Blood
  • Playing: PS3 Slimline, Brotherhood
  • Drinking: Cofee MMM

The spirit of Paint

Journal Entry: Sat Mar 26, 2011, 7:56 AM
I wanna say just this "The spirit of Paint"
The last time i been working BIG! No A4 formats anymore!!! For a few weeks ago i try paint big, and now i do only big work now!!!
I Love to hold a brush in my hands. yeah.

But dont fotgeth digital art and paint work! it is also amezing to work whit!!

  • Listening to: Basshunter
  • Reading: Fantasy Art
  • Watching: Tru Blood
  • Playing: PS3 Slimline, Brotherhood
  • Drinking: Cofee MMM

Artlessons on school

Journal Entry: Wed Feb 9, 2011, 5:06 AM
Next week i gonna give some artlessons on a basic school!
This is my first try to give lessons on bigger groups!
WOW 0_- amezing!!!!
They work whit themes and the school is very artistic to, OMG i can not
wait to see there faces of the Kids!
The theme of next week is Pirates, Yeeeh!

LOL

  • Listening to: Basshunter
  • Reading: Fantasy Art
  • Watching: Tru Blood
  • Playing: PS3 Slimline, Brotherhood
  • Drinking: Cofee MMM

Bussy

Journal Entry: Thu Jan 6, 2011, 10:12 AM
YEAH 0-0 bussy, bussy right now!

I have some Commisions to do and help my friend in his airb-ahop.
Yeah bussy bussy bussy.
I like to be bussy, only i have sooooo many to do!!!
I give some Digital art lessons to on 2 people!!!
Yeah LOL

:)

  • Listening to: Basshunter
  • Reading: Fantasy Art
  • Watching: Tru Blood
  • Playing: PS3 Slimline, Brotherhood
  • Drinking: Cofee MMM

Working

Journal Entry: Mon Dec 13, 2010, 4:43 AM
Hey hello there again

Here in Holland i have many friends and supports! I'am realy glas whit that! It's makes my happy and have some fun whit them.

For a mound ago i whas asked to work togheter whit a friend of my, he has his own Airbrush-Shop and give some lessons in Basics, Potraits and in Nail-art. It's cool? Yeah love to support and help my friend whit his bussy company!

Also i work on some digital projects. I'am maby not the best digital and traditional artist, but i know allot of techn...
I help two other people whit there proplems of digital art and how to work whit a Drawing Tablet.

Yeah bussy bussy bussy.

  • Listening to: Basshunter
  • Reading: Fantasy Art
  • Watching: Tru Blood
  • Playing: PS3 Slimline, Brotherhood
  • Drinking: Cofee MMM

OMG O_0 PS3 Crassed!

Journal Entry: Thu Dec 2, 2010, 8:04 AM
Hi guys

Some of you know i had some problems whit my playstation console. Today i bring it to shop where i buy my PS3 for repare. I told my story whats wrong and they say, there is nothing to do about it you can better buy a new whan! Grim...no my old console!!!!! Maby a played to much! And maby kills Assassins Ezio my console! The problems are starded when i played Assassins creed! The problems are my screem shocks if hi most do some fast moves! Allso hi dont start from disc or hi dont start it all! Yeahh it sad!!
But it whas not a new console when i buy it! Hi whas second-hand, and an older type! I don't care, i had allot of fun and joyness!

Lucky me i had an extra on my bank this mound, i gonna look for a new whan new!

Grrrr.....i whas sooooo dammmm... far whit the Brotherhood!!

Ezio did it!! Hi kills my CONSOLE!!!!!! (LOL)

  • Listening to: Basshunter
  • Reading: Fantasy Art
  • Watching: Top chef
  • Playing: XBOX 360 darksiders
  • Drinking: Cofee MMM

Ultimate Gamer

Journal Entry: Tue Nov 16, 2010, 8:53 AM
So if you know i love to game!!! My favorits are --> Assassins Creed, Darksiders,Red Dead Redemption, Prince of Persia, Burnout. Yahh i game not all day, but a hour of 1 or 2 a day! He i can not wait to see and play the new Assassins Creed brotherhood, here in holland you most wait to 18 nov! Soon very soon i have this amezing game!
I hope there is a multiplayer option in this game i like to play whit friends and others!!!

So if you have any question about a game or about your console feel free to ask! I will help you guy's!!



Uploaded with ImageShack.us

  • Listening to: Basshunter
  • Reading: Fantasy Art
  • Watching: Top chef
  • Playing: XBOX 360 darksiders
  • Drinking: Cofee MMM